/ Lea tipsar /

Stort tips

Denna produkt har seriöst räddat mitt liv. Tack vare denna goding slipper jag klippa mig då mitt hår, efter nästan daglig använding, ser okej ut igen. Vet inte vad jag skulle göra utan den, haha.
 
Den finns att köpa på de flesta hårsalonger för 100-200 kronor. Finns även massa annat bra av samma märke. Rekomenderar er stark till att testa. 
 
Uniq One - All in one hair treatment
Tänkte översätta dessa 10 saker på svenska ifall ni inte förstår vad det betyder, kan vara lite klurigt.
1. Återuppbygger skadat hår.
2. Tillför glans och eliminerar frissighet.
3. Skyddar vid värmestyling.
4. Gör håret silkesmjukt.
5. Färgbevarande med UVA/UVB-skydd.
6. Gör håret lättare att styla.
7. Gör håret medgörligt.
8. Ger hållbar frisyr.
9. Förebygger kluvna toppar.
10. Ger naturlig fyllighet.